Når du har opprettet en faktura finner du den igjen under Salg -> Faktura-/salgsoversikt.

Ved å klikke på den lille pila til høyre får du forskjellige valg for denne fakturaen. Disse valgene er også tilgjengelige om du klikker deg inn på selve fakturaen.

Alternativene som vises er basert på lover og regler. For eksempel vil det ikke være mulig å sende purring før forfall, legge på gebyr før 14 dager etter forfall eller starte inkassoprosessen før 17 dager etter forfall.

Hvis du klikker på en av fakturaene i oversikten vil du få flere valg for ting du kan gjøre med denne fakturaen, som å endre forfallsdato, tapsføre, legge til flere bilag, sende fakturaen på nytt etc. Hvis forfallsdatoen har passert, kan du klikke på en knapp for å se en "Veiviser for forfalt faktura":

Her vil du få forskjellige valg avhengig av hva du ønsker å gjøre med denne fakturaen videre:

Mer informasjon

Se her for ytterligere informasjon om det forskjellige måtene du kan følge opp en faktura på